Автор Тема: Опис на наличните активи  (Прочетена 2161 пъти)

Полина

  • Гост
Опис на наличните активи
« -: 12 Октомври 2011, 18:05 »
Здравейте,

Трябва да подадем Опис на наличните активи към датата на регистрация по ЗДДС. Активите са стоки придобити от внос. Списъкът е огромен. Въпросът ми е трябва ли да описваме всеки артикул по отделно в този опис или може обобщено да опишем само митническата декларация. Май се оказва, че този ред не е регламентиран точно. Ще се радвам някой да сподели опита си.


Abby

  • Don't drink and fly ;)
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #1 -: 12 Октомври 2011, 19:34 »
Аз бих описала всеки номер документ (фактура, МД) на отделен ред, а в описанието на стоката изброяване или обобщено описание.
Всъщност преди година точно така направих, но с фактури-чаршафи за закупени стоки в хранителен магазин.

Огледайте си добре "наличните активи" - аванси, ДНМА... след време да се стане "олеле...".

Барми

  • Животът е прекалено важен, за да говорим сериозно
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #2 -: 12 Октомври 2011, 19:57 »
Огледайте си добре "наличните активи" - аванси, ДНМА... след време да се стане "олеле...".

Туй камъни по моята градинка ли са:) Има решение бе! Хихи :)

Abby

  • Don't drink and fly ;)
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #3 -: 12 Октомври 2011, 20:07 »
Що спамиш темата на Полина? Твоите камъни са си в твоите теми :))

Полина

  • Гост
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #4 -: 14 Октомври 2011, 15:55 »
Благодаря! Сега се оказа, че в митническата декларация освен стоки има и материали за магазина. Може ли и за тях да се ползва данъчен кредит т.е. да включим в описа цялата митническа декларация. Питам защото е сигурно, че след това ще има и ревизия за възстановяване на ДДС-то.

Ели

  • Global Moderator
  • *****
  • *Mислите... стават...неща * (´• ̮•)
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #5 -: 14 Октомври 2011, 16:03 »
ако са налични, може

Abby

  • Don't drink and fly ;)
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #6 -: 14 Октомври 2011, 16:18 »
Имайте предвид, че фактурите от описа можете да включите в дневника с ПДК в четири поредни месеца (периодът на регистрация + следващите три).

Полина

  • Гост
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #7 -: 14 Октомври 2011, 17:58 »
ако са налични, може
Материалите ще са налични към датата на ДДС регистрацията, респ. представянето на описа на наличните активи. Но след това ще се изпишат като разход. Ще има ли проблем?

Ели

  • Global Moderator
  • *****
  • *Mислите... стават...неща * (´• ̮•)
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #8 -: 14 Октомври 2011, 18:10 »
зависи от количествата
ако са съразмерни с предишни изписвания, не би трябвало да има

Abby

  • Don't drink and fly ;)
Re: Опис на наличните активи
« Отговор #9 -: 14 Октомври 2011, 18:34 »
ако се намерят доказателства, че е трябвало да ги изпишете преди регистрацията, а сте "забравили" до след регистрацията може да има проблем :))