Автор Тема: no comment -Отхвърлен от СУ стана докторант по право в Кембрийдж.  (Прочетена 3328 пъти)

bonou2

  • потребител
  • I Still Haven't Found What I'm Looking For
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4665674


до това докара битбазара в образУванието.
и никой не го е срам, напротив - горди са с този факт.


"Българинът, който завършва СУ през 2005 г. и работи у нас като юрист, иска да учи докторантура в Алма матер. Но през 2008, 2009 и 2011 г. го късат. Последният път подава жалба. „В отговор, проф. Иван Русчев ми обясни, че съм се представил много зле на писмената работа, но и като цяло нивото ми на интелигентност не е на нивото на СУ “

1999 - първо място на национални олимпиада по философия и участие в международна олимпиада по философия - Будапеща

1999 - оценка 6,00 на олимпиадата по литература

2000 - национална диплома за отличен успех и академични постижения.

2000 - приет в СУ право, на едно от първите места

2005 - списание „Търговско право“ отпечатва две негови статии, за първи път това списание публикува статии, написани от студент

2005 - завършва право в СУ с отличен успех (5,67)

2006-2013 - заема различни позиции като юрисконсулт и адвокат в София

2014 - завършва Queen Mary

2014-2015 - работи в Лондон като консултант по договорно право

2015 - приет pd докторантура в Кеймбридж


gera_r

  • потребител
  • Животът не е фабрика за мечти.
Гадно. Още по-гадно е, че нашите деца са точно толкова прости, колкото и преподавателите им.

Хубаво е, че някои се спасяват. Само дето в UK нЕма лабаво. Дори закъснения по уважителни причини не се толерират. За незнание не пускат "гювеч" - поправката е толкова скъпа, че е все едно да запишеш семестър. Ако ти стиска - дъни се. Ако и тук имаше такава дисциплина, може би нещата щяха да са различни....
У нас се учи за "тапия", а не за знания.

bonou2

  • потребител
  • I Still Haven't Found What I'm Looking For
че нашите деца са точно толкова прости

бе "нашите" , са си наше отражение. това е :((
не знам как за тези 20 25 години, успяхме да достигнем до тук. честно.
да девалвира де що има.

OpaSna TikVa

  • потребител
  • Мои са!
абе вие помните ли Лъчо Мозъка?

Цитат
известният депутат от ГЕРБ Лъчезар Иванов е сред деветимата нови преподаватели в Софийския университет "Св. Климент Охридски", оповести сайтът на вуза

OpaSna TikVa

  • потребител
  • Мои са!
че нашите деца са точно толкова прости

бе "нашите" , са си наше отражение. това е :((

та щъкам из нета и попадам на това, дето много по темата ми се вижда:

Цитат
Сабалям чакаме с едно съседско дете ...дете , дете Май навършвал 18 , при кафе автомата на едно малко магазинче.И нали имаше скоро изследване за отношението към Русия и Путин , па то в София правено , викам си - Аз ще направя в наше село.
Зехме кафето , запалих му цигарата. Пиша диалога:
- Дани , какво ти е отношението към Русия и Путин?
- Боклуци! И двете!
-???
- Русия няма един хит в ЕМТИВИ то , а Путин иска да фалира България!
- ...
- Путин ни продава скъп бензин . Аз като взема книжка , няма да мога да си купя кола и да карам много.
- Путин и коли ли ни продава?
- Не , ама ни е сложил визи за Америка.Хората не могат да отидат веднага на бригада там и после да си купят коли.

****
Дани е отличник в местната Езикова. Татко му е следовател , майка му - шеф на банков клон. Догодина Дани щял да влиза право в СУ.

gera_r

  • потребител
  • Животът не е фабрика за мечти.
че нашите деца са точно толкова прости

бе "нашите" , са си наше отражение. това е :((


Тцъ! Няма как да ме навиеш да се съглася. Тук не става дума за възпитание, а за образУвание.
Както учителите не са длъжни да възпитават децата ни, а да ги учат на таблицата за умножение и правопис, така ние няма как да ги научим на Менделеевата таблица и да се справят с висшата математика. Но пък е наше задължение да ги направим хора, съвместими с обществото.

тониЛ

  • потребител
  • Чушката люта, пак люта и ти си, Тонке ле, кат нея!
Е, то авторите Иван Вазов и Ивайло Петров са получили оценки "слаб две" на собствените си произведения "Под игото" и "Преди да се родя и след това", та кво остава за младежа с докторантурата?
Нашите писатели помогнали единият на племеника си, другият на дъщерята, като им развили темите и учителите им ги оценяват с двойка с мотива, че нищо не са разбрали от материала.

из интервю на София Петрова

Името на баща ми не ми е оказвало особено влияние, тъй като, за съжаление, по-голямата част от хората се вълнуват от далеч по- прозаични личности.
Може би ми е помагало в часовете по литература. Имам интересен случай, любим на майка ми и на баща ми.

Когато изучавахме "Преди да се родя..." в пристъп на остър мързел накарах татко да ми напише домашното. Беше преразказ с елементи на разсъждение или нещо подобно - какво е искал да ни каже авторът и така нататък. Имахме заместничка на учителката ни по литература, която най-безцеремонно ми написа двойка на домашното и каза, че нищо не съм разбрала от произведението.

Върнах се вбесена, защото имах отличен успех по литература, а баща ми го развали. Той много се учуди, вдигна рамене и каза: "Съжалявам. Това можах, това написах..."
Казах на учителката да провери имената ми в дневника, аз съм еди-кой си номер, казвам се София Ивайлова Петрова. Той го е писал.
Учителката много се притесни, извини се и двойката не беше зачетена. Не беше никакъв експеримент, беше си чист мързел на подрастващ глупав мозък...

http://radar.bg/bg/2015-01-24/article/15834518_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B8_%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0_%D0%B7%D0%B0_%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%BD%D0%BE__%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%BE_%D0%B2.html

Цитирам думите на Вазов според текста в книгата "Трагикомични случки за български писатели" на Иван Богданов.

Англичаните побеждават нашите въпреки самоотвержената игра на вратаря Александър Вазов. Той се връща в София с изпожулени колене и ръце, но пък е щастлив, че няма да има никакви проблеми с домашното си по литература. Кой може да го напише по-добре от самия автор на класическия роман.

След седмица учителят Велико Йорданов връща контролните на учениците. Върху текста в тетрадката на Александър няма никакви забележки и задрасквания, но в края му с яркочервено мастило и почти калиграфски почерк е написано "слаб 2". След края на часа ученикът догонва Йорданов и го пита да има някаква грешка в оценката за домашната му работа, след като темата е развита добре.

След време Сашо предава отговора на учителя си така:
- Грешка?! Добре развита тема?! Да пишеш приумици? Да не се съобразиш с нищо в материала, както е изложен в учебника по литература, да не се съобразиш и с моя учебник по стилистика, с моя учебник, спечелил конкурс, одобрен и препоръчан с окръжно от министерството...

Ученикът Вазов се опитва да прекъсне монолога на разярения преподавател, но това сякаш го разгневява още повече:
- Да пишеш, че в образа на Бойчо Огнянов са въплътени черти не от един, а от много герои... Кой ти каза това, кой?

Смазан и унизен, Александър отива при чичо си. В кабинета му пак е проф. Иван Шишманов, двамата си говорят нещо.
Иван Вазов пита дали
учителят е харесал
домашното
Племенникът безмълвно подава тетрадката си. Двамата мъже дълго гледат красивата яркочервена двойка в тетрадката и в един момент прихват да се смеят. Сашо твърди, че се смели до сълзи.

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4584001



bonou2

  • потребител
  • I Still Haven't Found What I'm Looking For
ами това е процес на изграждане и надграждане, няма как да го деля аз.
а особено за последните 25 години е яко безхаберие и от двете страни, така че какво да коментирам.
обобщавам и слагам кавички , защото масата е такава и тя бие на очи, а и се "тика" навсякъде.