Автор Тема: Проблем...  (Прочетена 1195 пъти)

tuturutka

  • потребител
Проблем...
« -: 06 Декември 2013, 09:59 »
Здравейте.
В края на м.11. една клиентка с ЕТ дойде и си изсипа торбата с документите за цялата година /въпреки, че цяла година я подканям/, за да поприключа и да видя на къде отива данъка за внасяне /само това ни интересува/.  Обаче...Има фактури издадени от физическо лице за платен наем /клиентката държи помещение/, ф-рите са за определена стойност, а отзад прикрепена касова бележка написана на ръка със получена стойност от друго лице /което се е подписало и на фактурата-предполагам има пълномощно, ама кой да се сети да донесе договора сключен някъде през м.04.2013г/. Та на тези касови бележки стойността е намалена с удържания данък 10%/. Нито сме внасяли данък, нито сме подавали декл. по чл.55. На въпроса защо нищо не знам, ми се отговори че само фирмите регистрирани по ДДС били длъжни. Да се смееш ли, да плачеш ли?
Някакви идеи и подсказки какво по дяволите да правя? Все сме грешни...


Ели

  • Global Moderator
  • потребител
  • *****
  • *Mислите... стават...неща * (´• ̮•)
Re: Проблем...
« Отговор #1 -: 06 Декември 2013, 10:13 »
направете плащането в 4-то трим. с всички последствия от това - връщате взетия данък, помагате на лицето да си подаде декл. ....

tuturutka

  • потребител
Re: Проблем...
« Отговор #2 -: 06 Декември 2013, 10:15 »
Колко е глобата за неподадена декл. по чл.55 в срок - от 500лв до....

Trapper

  • потребител
Re: Проблем...
« Отговор #3 -: 06 Декември 2013, 16:33 »
Събери и документите в торбата и и ги върни. Ти какви очаквания имаш от такъв клиент ?