Автор Тема: служебна бележка  (Прочетена 1461 пъти)

Дидо

  • Гост
служебна бележка
« -: 20 Октомври 2012, 15:11 »
Привет,драги форумци!Кога е коректно да се издадат служебна бележка и сметка за изплатени суми - при самото плащане на наема или едва след като данъкът е преведен към НАП от фирмата платец на доход от наем на физическо лцие?

HashFlare

Ели

  • Global Moderator
  • потребител
  • *****
  • *Mислите... стават...неща * (´• ̮•)
Re: служебна бележка
« Отговор #1 -: 20 Октомври 2012, 16:17 »
при плащане на наема

Барми

  • потребител
  • Животът е прекалено важен, за да говорим сериозно
Re: служебна бележка
« Отговор #2 -: 20 Октомври 2012, 20:23 »
От друга страна колеги споделиха, че при деклариране на доходите от наем физическите лица са имали проблеми като са приложили 12 службени бележки за 12-те месеца. Някои лица са били върнати с указания да приложат една обща служебна бележка.
Не ми се струва законосъобразно и има риск заради безспорното удобоство на органа по приходите при обработка на данъчната декларация на физическото лице да се създадат проблеми на платеца на дохода.